۱۱ بهمن ۱۴۰۱، ۱۶:۴۶

مدیرکل صداوسیمای سیستان و بلوچستان خبرداد؛

تولید ۴۵۹۰ دقیقه برنامه تلویزیونی و رادیویی ویژه دهه فجر

تولید ۴۵۹۰ دقیقه برنامه تلویزیونی و رادیویی ویژه  دهه فجر

زاهدان- مدیر کل صدا و سیمای سیستان و بلوچستان از تولید چهار هزار و ۵۹۰ دقیقه برنامه تلویزیونی و رادیویی به مناسبت در دهه فجر امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا کیخا ظهر سه شنبه در نشست خبری با أصحاب رسانه با بیان اینکه ۴۴ سال از عمر بابرکت انقلاب اسلامی می‌گذرد، بیان کرد: انقلاب اسلامی یک نعمت نه‌تنها برای مردم ایران بلکه برای همه مستضعفین عالم بود و در این سال‌ها اتفاقات خوب افتاده و زحمات بسیاری کشیده شده، اما یک اشکال بزرگ وجود دارد و اینکه این نعمت بزرگ درست روایت نشده است.

وی ادامه داد: اگر تلاش، همت و عزم راسخ را یک بال پیشرفت انقلاب اسلامی در نظر بگیریم، بال دیگر روایت این تلاش‌ها و حرکت است که در این سال‌ها بسیار کم‌رنگ بوده و محقق نشده است.

کیخا بیان کرد: در یک ماه اخیر رسانه ملی در کنار مردم استان ایستادگی کرد و در انعکاس مشکلات مردم از جمله مسئله تأمین سوخت، کمک به رفع کمبود آب، حق‌آبه که با پیگیری‌های مستمر منجر به حضور معاون اول رئیس‌جمهور در استان شد و این خط باید ادامه پیدا کند تا مشکل مردم حل شود.

وی تاکید کرد: اگر یک مطالبه آغاز می‌شود، باید تا نقطه پایانی و حل آن مشکلات پیگیری کرد و مطالبه‌گری برای حل مسئله و مشکلات مردم است و باید در این مسیر حرکت کنیم.

وی اذعان کرد: افزایش سهم اقشار مردم سیستان و بلوچستان در مطالبه‌گری از طریق بخش‌های صداوسیما و تخصیص بخشی از سهمیه استانی در شبکه‌های سراسری به صداوسیمای استان در راستای ارتقا و بهبود تعامل بین مردم و رسانه شکل خواهد گرفت.

مدیرکل صداوسیمای استان با اشاره به برنامه‌های دهه فجر انقلاب اسلامی در صداوسیمای استان اظهار کرد: چهارهزار و ۵۹۰ دقیقه در بخش‌های مختلف تلویزیونی و رادیویی در استان، تولید برنامه انجام خواهد شد.

وی سه هزار و ۱۵۰ دقیقه برنامه رادیویی، هزار و ۳۲۰ دقیقه برنامه تلویزیونی، ۱۲۰ دقیقه محتوای مجازی و ۸۰ عنوان برنامه گزارش و خبر را از برنامه‌های در دست اجرا عنوان کرد.

کد خبر 5697307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha